Air Pannonia iz Osijeka nabavila novu sanitetsku opremu za svoj King Air
Kompanija Air Pannonia iz Osijeka primila je prošle nedjelje Lifeport Medavac kit koji se sastoji iz poluautomatskog sistema i nosila za prijevoz pacijenata koji će biti instaliran u King Airu C90. Po njihovim riječima, kupovina Lifeport prijenosnog kita kojim su svoj King Air pretvorili u novog Medavac igrača u regiji dio je plana iskorištavanja potencijala za ovu vrstu ponude:
– Plan kompanije je s novim avionom pokrivanje velike geografske praznine u sanitetskom prijevozu pacijenata avionom od Rumunjske do Austrijske granice. Ako pogledate, lokacija matične baze Osijek je idealna za brz odaziv u slučaju poziva za urgentni let i prijevoz organa ili bolesnika. U razmacima od pola sata do 45 minuta naš avion može biti u Dubrovniku, Budimpešti, Beogradu, Sarajevu, Zagrebu, Zadru ili Ljubljani. Populacijski ovo okruženje broji preko 4 milijuna stanovnika te je uloga ovakvog aviona u ovom segmentu neophodna. Uzmemo li u obzir i veliki broj ljudi koji rade u inozemstvu osiguranih putem svojih matičnih osiguranja u Švicarskoj, Francuskoj, Njemačkoj i Austriji koji gravitiraju svojim putovanjima putem autoputa prema Hrvatskoj, Srbiji, BiH i Turskoj, te broj nesreća koje se događaju svakodnevno, smatramo kako je zaista bilo neophodno ponuditi opremu i avion za potrebe prijevoza bolesnika do svojih matičnih osiguravajućih bolnica i države. – rekli su za Tango Six u Air Pannonia.
Obiteljska operacija
Vlasnik Air Panonije je obitelj Vlašić. Oni su svoju prvu zračnu operaciju Air Tractor d.o.o. (koja je i danas operater 11 aviona) osnovali 1993. godine.
Ova kompanija je maintenance i CAMO (Continuing Airworthiness Maintenance Organization) organizacija. Servisiranje aviona se obavlja u cijeloj bivšoj Jugoslaviji i zemljama Europske unije. Trenutno odobrenje svoje maintenance organizacije proširili su i za sve aneks II avione pa su i svoj EASA 145 certifikat proširili za sve jednomotorne i dvomotorne avione svih konstrukcija do 5.700 kg, uključujući i overhaul crijeva. Pored toga održavaju i turboprop avione King Air C90 i Cheyenne I, II i III.
Dugogodišnji rad obitelji rezultirao je i kupovinom aviona Beechcraft King Air C90 za potrebe poslovnog čartera a od nedavno i opcije za prijevoz bolesnika. Pored matične kompanije ova obitelj je 2009. godine osnovala i pilotsku akademiju “Pannonia Pilot school” sa sjedištem u Sloveniji i Hrvatskoj. Matični aerodrom za obuku je aerodrom Osijek u Hrvatskoj. Posjeduju EASA ATO (Approved Training Organization) certifikat uz koji imaju i certifikat za jezičnu sposobnost pilota na engleskom jeziku i važeći certifikat simulatora letenja FSTD.
U rujnu očekuju odobrenje EASA AOC-a (Air Operations Certificate). Pored ovog projekta obitelj Vlašić investira i u otvaranje EASA part 147 organizacije na aerodromu Cerklje u Sloveniji. Tu se planira izvođenje obuke mehaničara za B2 ,B1.1, B 1.2, B1.3, B 1.4 i type ratinga za King Air seriju, Cessne Ciation i DHC-4 Twin Otter letjelice.
TangoSix.rs
Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?