Arhiva

Saponia i Kandit nagradili najuspješnije studente

    Objavljeno 15.02.2015
    OsijekNews redakcija

    Počevši od listopada prošle godine studenti osječkog Ekonomskog fakulteta su u sklopu kolegija Marketing-strategije i kolegija Upravljanje marketingom rješavali marketinške poslovne slučajeve iz poslovanja Saponije d.d. i Kandita d.o.o. Riječ je o prvoj ovakvoj suradnji Ekonomskog fakulteta sa Saponijom i Kanditom.

    Saponia i Kandit su autore najboljih timskih radova nagradili poklon paketima, te priznanjima za uspješno rješavanje poslovnih slučajeva, koja će im zasigurno biti važna referenca kao prilog životopisu prilikom budućeg zapošljavanja.

    Za case study na temu Kalodont nagrađeni su: Eva-Marija Hrenek, Tihana Mikloš i Luka Anić, a za case study Faks Helizim: Valentina Tatarović, Monika Vasko i Ivana Srb. U rješavanju poslovnih slučajeva za Kandit najuspješniji su bili: Ivana Šoić, Ines Poljak, Domagoj Gujčić, Marko Šestanj, Pero Macokatić i Ivan Balić na poslovnom slučaju Kandit čokolade, a na poslovnom slučaju Kandit bomboni najbolji je bio tim: Marina Đureković, David Ivančić, Martina Matić, Kristian Pavić, Lucija Rončević i Maja Živković.

    Kolegij Marketing-strategije izvodi se kao obvezni kolegij na 2. godini diplomskog studija, a kolegij Upravljanje marketingom na 1. godini diplomskog studija Ekonomskog fakulteta u Osijeku. Ovo nije prvi put da studenti na ovim kolegijima rješavaju poslovne slučajeve iz prakse. Predmetni nastavnici – prof.dr.sc. Marcel Meler i docentica dr.sc. Marija Ham, veliki značaj daju iskustvu iz prakse s kojom studenti kroz ovakav način izvođenja nastave dolaze u doticaj. Prethodnih godina studenti su obrađivali slučajeve tvrtki Borovo, Lanico,  G Bowling, MIT i drugih.

    Prilikom prezentacije najuspješnijih studentskih rješenja i dodjele priznanja koja je održana 27.1. na Ekonomskom fakultetu u Osijeku, predstavnici Saponije i Kandita istaknuli su zadovoljstvo uistinu kvalitetnim analizama i kreativnim te primjenjivim prijedlozima koje su studenti ponudili, a prodekanica za nastavu izv.prof.dr.sc. Sunčica Oberman Peterka dodijelila je zahvalnice tvrtkama partnerima u ovom projektu te iskazala punu podršku uprave fakulteta ovakvim projektima i nadu kako će se ova suradnja nastaviti i u budućosti na korist studenata i gospodarskih subjekata.

    Suradnja Ekonomskog fakulteta u Osijeku i Saponije d.d. odnosno Kandita d.o.o. rezultat je obostranih nastojanja implementacije dvosmjernog transfera znanja. Prijedlozi i analize dane u studijama slučaja (case study) koristit će se u promišljanju marketing strategije ovih brendova u stvarnom poslovanju Saponije i Kandita, a na Katedri za Marketing Ekonomskog fakulteta u Osijeku nastavit će se i dalje nastavne sadržaje obogaćivati praktičnim iskustvima iz prakse pomoću poslovnih slučajeva, ali i gostujućih predavanja stručnjaka iz prakse, studijskih posjeta tvrtkama i sl.

    Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?

    VEZANE VIJESTI

    Traži se novi slogan Ekonomskog fakulteta

    Ekonomski fakultet u Osijeku poziva sve svoje studente da se uključe u kreiranje slogana Fakulteta te da doprinesu kreiranju njegove Više…

    Pokrenuta proizvodnja u novoj Kanditovoj tvornici

    Najveća istočno hrvatska poslijeratna investicija, izgradnja nove tvornice Kandit na 23.000 kvadrata i vrijednosti veće od 20 mil eura, u Više…

    VIŠE IZ KATEGORIJE

    Na memorijalnom turniru u Rijeci, Katia je osvojila sve što se može osvojiti!

    Karate – Katia Šegavčić zlatna u Rijeci

    Sedam hrvatskih gradova točno u podne okupit će tisuće ljudi u Osijeku, Zagrebu, Čakovcu, Rijeci, Zadru, Splitu i Dubrovniku točno u podne s nekih od svojih najatraktivnijih lokacija krenut će u lov na novi svjetski rekord u Najdužoj ljudskoj špagi na svijetu

    [FOTO] Srbić, Ude i Benović u subotu napadaju svjetski rekord u Najdužoj špagi na svijetu

    Prijava je otvorena za filmsku publiku i za one koji će to tek postati. Za tajnog je gledatelja najbitnije da se voli igrati, promišljati, analizirati, dijeliti svoje mišljenje i da želi doprinijeti reviji hrvatskog kratkog filma u Osijeku

    Filmska RUNDA traži tajnog gledatelja!