4shared
 - 


Vidi Desktop | Mobilnu verziju

agroklub-tim

Portal Agroklub dosegao milijun posdjeta kroz mjesec dana

Agroklub danas zapošljava 13 djelatnika u Osijeku i Novom Sadu, a mreža dopisnika, vanjskih suradnika broji više od 70 novinara iz šire regije.

U ožujku ove godine prvi puta probili magičnu brojku od 1.000.000 posjeta u mjesec dana, kažu službeni Google Analytics brojevi Agroklub-a

Rast i razvoj informacijskog sustava Agroklub je upravo ovih dana obilježen s još jednim dostignućem. Naime, prema službenoj analizi posjeta Internet projekta Google Analytics, Agroklub je u ožujku ove godine prešao magičnu granicu od milijun posjeta kroz mjesec dana.

Brojevi govore da je u trećem mjesecu 2017. ostvareno 1.104.103 posjeta od strane 692.086 jedinstvenih posjetitelja, što je rast od 25% u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Pri tome više od 95% posjeta dolazi iz šire, jezično povezane regije.

Više od milijun posjeta u mjesec dana

Taj rezultat smo i očekivali, jer kontinuirano rastemo po svim pokazateljima, pa tako i s brojem ostvarenih posjeta. Posebno mi je drago što kroz naš rast dokazujemo želju poljoprivrednika za informacijama i znanjem. Svi se moramo mijenjati i prilagođavati tržištu, pa i sektor agrara, a naši podaci govore da su farmeri toga itekako svjesni. Ponosni smo jer kroz naš rast klijentima uvijek dajemo više što rezultira obostranim zadovoljstvom. Rekao je povodom milestonea Mario Relatić, voditelj prodaje tvrtke Agroklub d.o.o.

Od osnutka 2008. godine do danas informacijski sustav Agroklub bilježi velike stope rasta, a danas je prema relevantnim istraživanjima dominantan medij u sektoru agrara u više država, prije svega u Hrvatskoj, Srbiji te Bosni i Hercegovini.

Brojevi su bitni, ali kvaliteta je važnija

Agroklub danas zapošljava 13 djelatnika u Osijeku i Novom Sadu, a mreža dopisnika, vanjskih suradnika broji više od 70 novinara iz šire regije. Njihova urednica Ivana Nađ ovim je povodom naglasak stavila na kvalitetu sadržaja:

Puno ulažemo u razvoj i sadržaj te svakodnevno pokušavamo dati što više točnih, korisnih i pravovremenih informacija poljoprivrednim proizvođačima i drugim žiteljima ruralnih prostora. Iako nam je svima na internetu mjerilo broj posjeta trudimo se ostati relevantni i fokusirani na teme ruralnog prostora. Brojevi su važni, ali kvaliteta je još važnija. Ovaj broj posjeta nam laska i govori da smo na pravom putu, ali trka za brojevima mnoge medije odvodi u krivom smjeru. Kada se to uzme u obzir, a s obzirom na to da je tržišni potencijal limitiran jezičnim područjem, naš rezultat ocjenjujem odličnim. Izgradili smo tržišnu poziciju i regionalni Internet brand, a još uvijek imamo prostora za rast. Najvažnije je da naši čitatelji imaju koristi od informacija koje prikupljamo, obrađujemo i publiciramo.

Uskoro i nova četvrta generacija Agroklub-a

Sektor poljoprivrede obilježen je brojnim izazovima, puno se toga očekuje od proizvođača i regulatora tržišta. Mnogi nestrpljivo čekaju vidjeti što će bliska budućnosti donijeti, a da će ova godina biti izrazito važna i za Agroklub potvrđuje i Vedran Stapić, voditelj razvoja.

Sljedeće godine nas čeka još jedna važna obljetnica, 10 godina Agroklub-a pa nam je želja  tu godinu dočekati u još boljem izdanju, a kao podlogu za budući rast. Upravo privodimo kraju opsežan redizajn cijelog sustava s ciljem da našim poljoprivrednicima ponudimo još bolje korisničko iskustvo, veću brzinu rada kao i dodatne mogućnosti. Raduje nas činjenica da svojim radom pomažemo dio gospodarstva koji nas hrani. U bliskoj budućnosti javnosti ćemo predstaviti četvrtu generaciju Agroklub-a od koje svi puno očekujemo.

Prema riječima vlasnika Agroklub-a poljoprivrednici mogu u perspektivi očekivati još značajniju podršku iz domene informacijsko-komunikacijskih tehnologija, kroz sve elemente ovog online sustava – portal, oglasnik, baze podataka, društvenu mrežu te druge alate i servise.

Gledajući u strukturu vlasništva i ostvarene rezultate, Agroklub je danas jedan od rijetkih te veličine i utjecaja na medijskoj sceni, koji djeluje neovisno izvan velikih medijskih grupacija.

__________________________________________

O informacijskom sustavu Agroklub

Informacijski sustav Agroklub osnovan je 2008. godine s ciljem boljeg informiranja poljoprivrednika i žitelja stanovnika ruralnih područja. Djeluje putem interneta na tri tržišta s jezično i tematski prilagođenim sadržajima – u Bosni i Hercegovini, Hrvatskoj i Srbiji. Sustav svakodnevno posjećuje više desetaka tisuća poljoprivrednika, a neke brojeve koji ga opisuju možete pogledati ovdje:

  • 9 godina informiranja poljoprivrednika putem interneta
  • Više od 16.500 registriranih posjetitelja
  • Više od 30.000 objavljenih tekstova
  • Više od 27.000 objavljenih poljoprivrednih oglasa
  • Više od 100.000 followera na društvenim mrežama
  • Više od 10.000 instalacija Agroklub mobilne aplikacije (Android + iOS)

Agroklub, (R)Evolucija poljoprivrede

Najčitanije vijesti

Izdvojena fotografija

Najnovije galerije

be_different_be_strong_2017
DCIM100MEDIADJI_0025.JPG
picknik_na_mostu
mini_maker_faire_2017
obertauern_by_night
ana_rucner_hnk_2017

Naši prijatelji

  • cropc.net
  • kukaonica
  • gauss_villa135x60
  • restoran_polaris
  • tzosijek
  • gauss_informatika_ON1
  • gauss_development_ON1
  • Surfer Hrvatska
  • Panturist Arriva
  • Avenue Mall Osijek
  • City fitness Osijek