Arhiva

Internetom do novih kupaca lokalnih proizvoda

    Objavljeno 22.03.2016
    OsijekNews redakcija

    6 lokalnih proizvođača hrane napravilo je ovih dana svoje prve korake na internetu u sklopu projekta Tržnica d.o.o. Osijek i Agrokluba

    Sve se češće susrećemo s informatičkim terminom cloud (oblak) na kojemu su bazirane brojne današnje internet tehnologije. Upravo ovih dana Tržnica d.o.o. Osijek realizirala je jedan takav pilot projekt internet podrške za dio svojih zakupaca.

    ‘U fokus ovog projekta naglasak smo postavili na lokalne eko proizvođače, koji su vrijedan dio ponude naših tržnica’, izjavio je direktor tvtke Ante Šimić. ‘Ovim projektom htjeli smo pomoći korisnicima naših usluga da osim kupaca na tržnici iskorače i u svijet interneta i tamo nađu prostor za sebe i svoj proizvod’, zaključio je Simić.

    Projekt je realiziran u suradnji sa informacijskim sustavom Agroklub, koji je prikupio, obradio i publicirao aktivnosti 6 različih proizvođača hrane s područja Osijeka na internet.

    Ulaznica u svijet interneta

    ‘Projekt je realiziran pomoću našeg novog proizvoda aWEB koji je javnosti predstavljen početkom godine. Zamišljen je kao svojevrsna ulaznica farmerima u svijet interneta i po svemu sudeći, odlično odgovara potrebama lokalnih proizvođača. Njihove reakcije su izrazito pozitivne, dakle imamo zadovoljnog proizvođača kojemu se otvaraju nove perspektive i s druge strane Tržnicu koja je svojoj usluzi dala dodanu vrijednost’, rekla je Ivana Buljan, voditelj ovog projekta ispred Agrokluba.

    Konačan rezultat projekta jest 6 online proizvođača koji su ovime iskoračili u svijet interneta, bilo da su im kreirane prve internet stranice ili da su koristili promotivne mogućnosti aWEB usluge. Radi se većinom o ekološkim proizvođačima voća, povrća i meda, a osim izrade stranica realizirano je i online oglašavanje.

    Kornelija Mlinarević, pročelnica Upravnog odjela za programe i projekte EU i gospodarstvo grada Osijeka naglasila je ulogu javnog servisa u ovom projektu: ‘Na svima nama u javnoj upravi je zadatak da u što većoj mjeri pomognemo i potaknemo gospodarske aktivnosti na području Grada. Vjerujem da ćemo ovim projektom omogućiti izlazak naših vrijednih proizvođača na šire tržište.’

    Domaćem proizvodu nedostaje promocija

    Informacijski sustav Agroklub je početkom ove godine na tržištu predstavio novu uslugu za poboljšanje položaja poljoprivrednih proizvođača na tržištu. Radi se o modelu izrade internet stranica za sve tvrtke, obrte, zadruge ili gospodarstva koje imaju finalni proizvod, a do sada nisu bili prisutni  na internetu.

    U tom aWEB modelu omogućeno im je predstavljanje kupcima putem vlastitih internet stranica, na kojima se nalaze sve potrebne informacije koje su jednom kupcu potrebne: informacije o proizvodima, cijenama, proizvođaču, fotografije kao i kontaktni podatci.

    U eri trgovačkih lanaca i velike količine stranih proizvoda na tržištu i domaći proizvođači trebali bi ozbiljnije pristupiti marketingu kako ne bi izgubili svoju poziciju na tržištu.

    Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?

    VEZANE VIJESTI

    Ulaznica farmerima u svijet interneta – aWEB

    Nova usluga za razvoj domaće proizvodnje. Agroklub – internet stranica prilagođena potrebama agrarnog sektora ima novu uslugu Danas je informacijski Više…

    VIŠE IZ KATEGORIJE

    Na memorijalnom turniru u Rijeci, Katia je osvojila sve što se može osvojiti!

    Karate – Katia Šegavčić zlatna u Rijeci

    Sedam hrvatskih gradova točno u podne okupit će tisuće ljudi u Osijeku, Zagrebu, Čakovcu, Rijeci, Zadru, Splitu i Dubrovniku točno u podne s nekih od svojih najatraktivnijih lokacija krenut će u lov na novi svjetski rekord u Najdužoj ljudskoj špagi na svijetu

    [FOTO] Srbić, Ude i Benović u subotu napadaju svjetski rekord u Najdužoj špagi na svijetu

    Prijava je otvorena za filmsku publiku i za one koji će to tek postati. Za tajnog je gledatelja najbitnije da se voli igrati, promišljati, analizirati, dijeliti svoje mišljenje i da želi doprinijeti reviji hrvatskog kratkog filma u Osijeku

    Filmska RUNDA traži tajnog gledatelja!