Arhiva

FOTO CommunityCation #2 – događaj koji je u Osijeku okupio ljubitelje digitalnog marketinga

    Objavljeno 13.04.2015
    OsijekNews redakcija

    U subotu, 11. travnja 2015. godine u prostoru Atelier bara sa početkom u 20h u Osijeku je održan drugi po redu CommunityCation, event koji okuplja digitalne markentigaše i ostale zainteresirane za ovakve teme a podržava ga i Osijek Software City udruga. U neformalnoj atmosferi koja uz piće i hranu potiče kvalitetnu raspravu, upoznavanje i razmjenu iskustava okupila se IT ekipa grada Osijeka.

    Tema je ovoga puta bila Krizno komuniciranje i utjecaj medija te je CommunityCation ovoga puta ugostio 3 vrlo zanimljiva gosta koji su na vlastitim primjerima, ali i onima koje im je CommunityCation ekipa pripremila govorili o kriznom komuniciranju, te na koji način se postaviti prema javnosti i medijima kako bi se izbjegle negativne posljedice.

    Interakcija se vodila u obliku pitanja postavljanih gostima na temelju realnih primjera krizne komunikacije koji su se dogodili u domaćim ali i svjetski poznatim tvrtkama. Moderatorice su predstavile jedan po jedan primjer koji su bili popraćeni videima. Predstavile bi problematičnu situaciju nakon čega su gosti dali svoje mišljenje kako bi oni postupili ukoliko bi predstavljali PR TIM te tvrtke. Nakon toga su moderatorice pustile video sa konkretnom reakcijom u tome slučaju. Neke tvrke su reagirale dobro, neke loše a primjeri su obuhvatili i tvtke kao što je Coca-Cola i velike avio kompanije te se moglo zaključiti da do velikih i pomalo naivnih greškaka u komunikaciji prema medijima i javnosti može doći i od strane ovako utjecajnih tvrtki.

    Gosti – predavači dolaze iz uspješnih hrvatskih tvrtki te se svakodnevno u poslovanju susreću sa situacijama u kojima primjenjuju kriznu komunikaciju. Gosti koji su upotpunili događaj su Davor Banović (ShoutEm), Ivan Brozović (Degordian), te Ana-Marija Petričević-Liović (Ping-Pong).

    Kao moderatorice, ujedno i organizatorice (Andrea Lukić-Tunjić i Andrea Perković)  kao i publika su postavljale pitanja gostima te se izrodila zanimljiva i nadasve opuštena interakcija iz koje su svi ponešto naučili ali se i nasmijali uz komentiranje pojedinih primjera krizne komunikacije.

    Najbolja pitanja iz publike bila su nagrađena nagradama sponzora.

    ‘Zahvaljujemo sponzorima koji su vjeruju u nas i odlučili su podržati event a to su BetaWare, Osijek Software City i Restoran ‘Kod Javora’. Kao organizatorice možemo reći da smo jako zadovoljne odazivom te nam je drago da se ljudima sviđa koncept i format eventa te se veselimo organizaciji idućega za koji su ljudi već pitali kada će se održati’, izjavila je Andrea.

    Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?

    VEZANE VIJESTI

    CommunityCation #2 – događaj koji će okupiti sve zaljubljenike u digitalni marketing

    Datum 11. travnja 2015. godine rezervirajte za CommunityCation, događaj koji će po drugi puta u Osijeku okupiti digitalne marketingaše. Ovaj Više…

    VIŠE IZ KATEGORIJE

    Na memorijalnom turniru u Rijeci, Katia je osvojila sve što se može osvojiti!

    Karate – Katia Šegavčić zlatna u Rijeci

    Sedam hrvatskih gradova točno u podne okupit će tisuće ljudi u Osijeku, Zagrebu, Čakovcu, Rijeci, Zadru, Splitu i Dubrovniku točno u podne s nekih od svojih najatraktivnijih lokacija krenut će u lov na novi svjetski rekord u Najdužoj ljudskoj špagi na svijetu

    [FOTO] Srbić, Ude i Benović u subotu napadaju svjetski rekord u Najdužoj špagi na svijetu

    Prijava je otvorena za filmsku publiku i za one koji će to tek postati. Za tajnog je gledatelja najbitnije da se voli igrati, promišljati, analizirati, dijeliti svoje mišljenje i da želi doprinijeti reviji hrvatskog kratkog filma u Osijeku

    Filmska RUNDA traži tajnog gledatelja!